Προπόνηση Τριάθλου : Τεστ για τον προσδιορισμό των προπονητικών ζωνών των τριαθλητών

Προπόνηση Τριάθλου : Τεστ για τον προσδιορισμό των προπονητικών ζωνών των τριαθλητών

  • Πως μπορώ να κάνω εξατομικευμένη και αποτελεσματική προπόνηση Τριάθλου;

  • Πως μπορώ να προσδιορίσω τις προπονητικές μου ζώνες στην κολύμβηση, ποδηλασία και τρέξιμο;

  • Με ποιους διαφορετικούς τρόπους μπορούμε να δημιουργήσουμε προπονητικές ζώνες;

  • Υπάρχει ανάγκη για διαφορετικά τεστ για τους τριαθλητές καθώς και σε περιπτώσεις για εξατομικευμένα πρωτόκολλα;

Κείμενο : Γιάννης Ψαρέλης (προπονητής Τριάθλου)  -Web- Site : www.triathloncoach.gr – Email : smartsportcoach@hotmail.com & info@triathloncoach.gr -Κινητό : +30 693 71 70 260

Τεστ – Τεστ – Τεστ

ή σε πιο επιστημονική ορολογία συνεχείς μετρήσεις πεδίου = αξιολογήσεις στους προπονητικούς χώρους (κολυμβητήριο, εργόμετρο/ turbo trainer, γήπεδο στίβου κ.λπ.) για να μπορέσουμε :

1. Να προσδιορίζουμε με ακρίβεια τις προπονητικές ζώνες

2. Να αξιολογούμε την πρόοδό μας

3. Να ενισχύουμε την αθλητική μας αυτοπεποίθηση και το προπονητικό μας κίνητρο καθώς θα έχουμε αντικειμενική και ξεκάθαρη αποτύπωση της προόδου μας.

4. Θα μπορέσουμε να αποτυπώσουμε το κολυμβητικό μας προφίλ στην κολύμβηση, ποδηλασία και τρέξιμο και να φτιάξουμε πιο σωστό προπονητικό “μίγμα” στις διάφορες φάσεις του μακρόκυκλου.

5. Να εξατομικεύουμε πλήρως την προπόνηση.

Τα τεστ φυσικής κατάστασης είναι εξαιρετικά σημαντικά για τους αθλητές και προπονητές τριάθλου. Παρότι από τους αθλητές απαιτούν έντονη σωματική προσπάθεια και από τους προπονητές σημαντικό χρόνο και προσπάθεια τόσο για την σωστή καθοδήγηση των αθλητών για να προετοιμαστούν για το τεστ και κυρίως σημαντικό χρόνο στην ανάλυση των τεστ, κανένας δεν αμφιβάλει για την χρησιμότητά τους.

Αποτελούν τον καλύτερο τρόπο της αξιολόγησης της αθλητικής μας προόδου και μας γεμίζουν αυτοπεποίθηση όταν βλέπουμε με ξεκάθαρο τρόπο την πρόοδό μας.

Για να βελτιωθεί ένας αθλητής τριάθλου χρειάζεται να προπονηθεί σε πολύ συγκεκριμένη ένταση και για συγκεκριμένη διάρκεια και μέθοδο. Στόχος της προπόνησης είναι να δημιουργηθούν πολύ συγκεκριμένα ερεθίσματα που θα εγείρουν συγκεκριμένες προσαρμογές των διαφόρων συστημάτων του οργανισμού: νευρομυικού, ορμονικού, καρδιοαναπνευστικού, μεταβολικού κ.λπ.

Για να πραγματοποιηθεί το παραπάνω απαιτείται να δημιουργηθούν συγκεκριμένες προπονητικές ζώνες τόσο με όρους εξωτερικού όσο και όρους εσωτερικού φορτίου.

Εννοώντας εξωτερικά φορτία είναι η ισχύς (προπονητικές ζώνες ισχύος) και όταν δεν είναι αυτό εφικτή η ταχύτητα για τις προπονήσεις κολύμβησης και τρεξίματος.

Η καταγραφή του εσωτερικού φορτίου αφορά:

  • Την Καρδιακή συχνότητα

  • Την υποκειμενική αίσθηση κόπωσης

Εμείς ως προπονητική ομάδα (Triathlon Coach Athens Hellas) έχουμε δημιουργήσει μία πολύ μεγάλη γκάμα τεστ για να μπορέσουμε να καλύψουμε τις ανάγκες των αθλητών όλων των επιπέδων και να έχουμε μία ολιστική αξιολόγηση των αθλητών μας. Τα τεστ που έχουμε δημιουργήσει είναι συνέχεια πολύ λεπτομερούς ανασκόπησης της βιβλιογραφίας και πολυετούς εμπειρίας πάνω στις δοκιμασίες πεδίου τριαθλητών.

Εάν επιθυμείτε να έχετε επιστημονική επίβλεψη και να μπορείτε συνεχώς να επικοινωνήσετε μαζί μας:

Email : smartsportcoach@hotmail.com

Κινητό : 6937170260

www.triathlon.gr

www.triathlonworld.gr

www.triathloncoach.gr

Summary
Article Name
Προπόνηση Τριάθλου : Τεστ για τον προσδιορισμό των προπονητικών ζωνών των τριαθλητών
Author
Description
Πως μπορώ να κάνω εξατομικευμένη και αποτελεσματική προπόνηση Τριάθλου; Πως μπορώ να προσδιορίσω τις προπονητικές μου ζώνες στην κολύμβηση, ποδηλασία και τρέξιμο; Με ποιους διαφορετικούς τρόπους μπορούμε να δημιουργήσουμε προπονητικές ζώνες; Υπάρχει ανάγκη για διαφορετικά τεστ για τους τριαθλητές καθώς και σε περιπτώσεις για εξατομικευμένα πρωτόκολλα;