Προπόνηση Τρεξίματος : Interval Τρέξιμο στο Γήπεδο Στίβου (400άρια)

Προπόνηση Τρεξίματος : Interval Τρέξιμο στο Γήπεδο Στίβου (400άρια)

Κείμενο : Γιάννης Ψαρέλης, BSc, MSc, MBA, PhDc. Πιστοποιημένος προπονητής αθλημάτων αντοχής (τρεξίματος, κολύμβησης, τριάθλου). Κινητό: 6937170260 & Email: smartsportcoach@hotmail.com

Το Triathlon Coach (www.triathloncoach.gr) ξεκινάει μία σειρά σύντομων άρθρων με προπονήσεις τρεξίματος για τριαθλητές

Προπόνηση με 400άρια
Προθέρμανση

Ξεκινήστε με 10’ χαλαρό τρέξιμο στο γρασίδι/ χόρτο και συνεχίστε με 5’ επιπρόσθετη προθέρμανση στο ταρτάν.
Κάντε σύντομες διατάσεις (κυρίως δυναμικές), Δρομικές Ασκήσεις και μερικά ανοίγματα

Κυρίως Σετ
Οι αρχάριοι ξεκινούν με ένα σετ 6 Χ 400 στο ρυθμό των 5χλμ και ένα λεπτό ξεκούρασης ανάμεσα στις επαναλήψεις
Οι προχωρημένοι μπορούν να κάνουν 8-10 επαναλήψεις.

Αποθεραπεία
Αποθεραπεία με 10’ χαλαρό τρέξιμο στο γρασίδι και στατικές διατάσεις

Running Training

Running Training