Messi vs. Muller

H adidas είναι το πιο πολυσυζητημένο brand στο 2014 FIFA World Cup Brazil™

Δελτίο Τύπου της Adidas.Για πρώτη φορά μετά το 1990, δύο ομάδες με επίσημο χορηγό της adidas θα βρεθούν αντιμέτωπες στον Τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Αργεντινή και Γερμανία θα αναμετρηθούν στο πιο σημαντικό παιχνίδι της διοργάνωσης, εδραιώνοντας την ηγετική θέση της adidas στα γήπεδα της Βραζιλίας.

Εκτός από την κυριαρχία εντός αγωνιστικού χώρου, η adidas είναι το πιο πολυσυζητημένο brand του Παγκοσμίου Κυπέλλου σε όλα τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Η καμπάνια #allin or nothing είχε δυναμική παρουσία στο Twitter, στο YouTube, στο Facebook, στο Instagram και στο Tumblr με εξαιρετικά προγραμματισμένο υλικό που αναμεταδιδόταν ζωντανά καθ’ όλη τη διάρκεια των πέντε εβδομάδων της διοργάνωσης.