Because Injuries matters to us

  • Ποιες είναι οι αιτίες των τραυματισμών;

  • Τι μπορούμε να κάνουμε για να μειώσουμε τους τραυματισμούς ;

  • Τι μπορούμε να κάνουμε για να θωρακιστούμε και να μειώσουμε έως και να ελαχιστοποιήσουμε τους τραυματισμούς;

Κείμενο : Γιάννης Ψαρέλης (προπονητής Τριάθλου)  -Web- Site : www.triathloncoach.gr – Email : smartsportcoach@hotmail.com & info@triathloncoach.gr  Κινητό : +30 693 71 70 260

Εδώ και δέκα χρόνια έχουμε δημιουργήσει ένα προπονητικό περιβάλλον για αθλητές Τριάθλου με μηδενικά ποσοστά τραυματισμών.

H πρόληψη τραυματισμών είναι πρωτίστως προπονητική φιλοσοφία. Το δικό μας Moto είναι : «Because Injuries Matters to us”

Πως έχουμε καταφέρει εδώ και 10 χρόνια να έχουμε μηδενικά ποσοστά τραυματισμών:

Μυϊκή Ενδυνάμωση

Ο πυρήνας ενός προγράμματος πρόληψης τραυματισμών είναι η μυική ενδυνάμωση. Εμμένουμε σε αυτό και αυτό έχει αποδώσει καρπούς εδώ και 10 χρόνια. Η μυική ενδυνάμωση περιλαμβάνει τόσο αγωνιστικές όσο και μη αγωνιστικές ασκήσεις.

Προθέρμανση – Αποθεραπεία

Όλοι αναγνωρίζουμε τη σημασία της προθέρμανσης. Η προθέρμανση δεν πρέπει να περιορίζεται σε αερόβια χαμηλής έντασης άσκηση αλλά να είναι ποιοτική και να περιλαμβάνει τόσο διατάσεις όσο και ασκήσεις νευρομυικής ενεργοποίησης.

Η προθέρμανση βοηθάει στην βελτίωση της απόδοσης όσο και έχει καθοριστικό

Οσο σημαντική είναι η προθέρμανση τόσο είναι και η αποθεραπεία. Ουσιαστική η αποθεραπεία είναι η προθέρμανση της επόμενης προπόνησης.

Η αποθεραπεία δεν περιορίζεται μόνο στο προπονητικό χώρο αλλά συνεχίζεται και στο σπίτι με παγοθεραπεία, μασάζ, roller foam, ρεύματα κ.λπ.

Επιλογή Κατάλληλου Αθλητικού Εξοπλισμού, Εγκατάστασης & Ενδυσης

Η επιλογή του αθλητικού εξοπλισμού είναι το σημείο εκκίνησης στην πρόληψη τραυματισμών. Ιδιαίτερα ένα σωστό επιλεγμένο το οποίο είναι λειτουργικό για τη σωματοδομή όσο και για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστική και δυνατότητες του αθλητή.

Η επιλογή των σωστών εγκαταστάσεων προπόνησης είναι ιδιαίτερα σημαντική τόσο για την ασφάλεια μας όσο και για την βελτιστοποίηση της απόδοσής χωρίς να ρισκάρουμε τραυματισμούς.

Η κατάλληλη ένδυση συμβάλει στην πρόληψη τραυματισμών ιδίως κατά την περίοδο της χειμερινής προπόνησης.

Ύπνος Διατροφή

Ο ύπνος όσο και η διατροφή έχουν καθοριστικό ρόλο και ο ρόλος τους αυξάνεται όσο αυξάνονται τα προπονητική φορτία και το επίπεδο του αθλητή.

Τεχνική

Είναι γνωστό ότι έχουμε εμμονή στην εκμάθηση και συνεχής/ καθημερινής βελτίωσης του κινητικού προτύπου του κάθε αθλητή.

Summary
Article Name
Because Injuries matters to us
Author
Description
Εδώ και δέκα χρόνια έχουμε δημιουργήσει ένα προπονητικό περιβάλλον για αθλητές Τριάθλου με μηδενικά ποσοστά τραυματισμών. H πρόληψη τραυματισμών είναι πρωτίστως προπονητική φιλοσοφία. Το δικό μας Moto είναι : «Because Injuries Matters to us” Πως έχουμε καταφέρει εδώ και 10 χρόνια να έχουμε μηδενικά ποσοστά τραυματισμών: