Στο επόμενο τεύχος του ηλεκτρονικού περιοδικού Τριάθλου TriathlonWorld θα υπάρξει παρουσίαση στα ποδήλατα Τριάθλου μέχρι 3.000 ευρώ καθώς και στα τριαθλητικά κορμάκια (Tri suits). Οι εμπορικές επιχειρήσεις που θα ήθελαν να παρουσιάσουν σχετικά είδη θα πρέπει να μας αποστείλουν τόσο τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προιόντων τους, τις τιμές λιανικής αυτών καθώς και σχετικό φωτογραφικό υλικό (φωτογραφίες χαμηλής ανάλυσης 72 dpi)
Με την ευκαιρία θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε την δική μας θέση, ότι δηλαδή ότι εμείς θέλουμε να παρουσιάσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις που έχει ο καταναλωτής στις αγορές του με όσο τον δυνατόν πιο αντικειμενικό τρόπο. Θεωρούμε ότι η ανάπτυξη του αθλήματος περνάει και μέσα από τις εμπορικές εταιρείες, οι οποίες θα προμηθεύουν με τον σωστό αθλητικό εξοπλισμό τους Τριάθλητές σε ανταγωνιστικές τιμές, οι οποίες θα χορηγούν αθλητές και αγώνες, θα στηρίζουν τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα του χώρου. Εμείς έχουμε την πρόθεση να κρατήσουμε ίσες αποστάσεις από όλε ςτις εταιρείες. Ομως δεν είναι όλες οι εταιρείες στο ίδιο επίπεδο. Κάποιες έχουν οργανωμένο τμήμα μάρκετινγκ και είναι πιο φιλικές στα ΜΜΕ κάποιες άλλες δυστυχώς υστερούν σημαντικά σε αυτούς τους τομείς. Κάποιες βλέπουν την σημαντική ανάπτυξη του Τριάθλου σε διεθνές αλλά και εθνικό επίπεδο και θέλουν να δρατηριοποιηθούν σχετικά και κάποιες όχι. Κάποιες καταννοούν τί σημαίνει media relations και κάποιες άλλες όχι. Κάποιες διαθέτουν στελέχη υψηλού επιπέδου, ανθρώπους που είναι επαγγελματίες και ξέρουν τί σημαίνει brand equity και κάποιες όχι. Τόσο απλά.
Οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης έχει ανάγκη την διαφημιστική στήριξη των εταιρειών όμως πρωταρχικός στόχος δικός μας είναι να αναβαθμίζουμε συνεχώς το επίπεδο του περιοδικού και τίποτα παραπάνω. Δυστυχώς ακόμα στο 2011 παρατηρούμε να μην έχουν γιατρευτεί οι «παιδικές αρρώστιες» των ελληνικών εταιρειών που τους στερεί το δικαίωμα να είναι ανταγωνιστικές σε σχέση με τις ευρωπαικές και αμερικάνικες εταιρείες. Ακόμα και το 2011 οι ελληνικές εταιρείες αδυνατούν να καταννοήσουν τί σημαίνει μάρκετινγκ, τί σημαίνει συνεργασία με μέσα ενημέρωσης, τί σημαίνει στρατηγικό μάρκετινγκ (segmentation, targeting, positioning), τί σημαίνει niche marketing, τί σημαίνει παρακολουθώ τις εξελίξεις στις αγορές …
Οι εταιρείες μπορούν να αποστέλλουν το υλικό τους στο info@triathlonworld. Για τυχόν διευκρινήσεις επικοινωνήστε στο 693 71 70 260.
About triathlonworld
Ο κ. Γιάννης Ψαρέλης είναι από τα ιστορικά στελέχη του Τριάθλου στη χώρα μας έχοντας παρακολουθήσει και συμμετέχει έντονά στη διοικητική ανάπτυξη του αθλήματος.
Χρόνια μέλος των εθνικών ομάδων ,εκπρόσωπος των αθλητών στην τεχνική επιτροπή του αθλήματος, υπεύθυνος χάραξης των διαδρομών αγώνων της Ομοσπονδίας μεταξύ των οποίων και της Ολυμπιακής διαδρομής του 2004 στη Βουλιαγμένη,έχει διατελέσει γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Τριάθλου και εκπρόσωπος αυτής στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή.
Έχει πληθώρα προπονητικών πιστοποιήσεων στα αθλήματα αντοχής από εθνικές ομοσπονδίες και συνδέσμους προπονητών.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Τριάθλου τόσο για Διοργανωτές Αγώνων όσο και κριτές. Επίσης έχει παρακολουθήσει πολυήμερα σεμινάρια για διοργανωτές αγώνων στη Λοζάνη κάτω από την εποπτεία της ΔΟΕ.
Έχει σπουδάσει Χημεία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Έχει τους εξής πανεπιστημιακούς μεταπτυχιακούς τίτλους :
Αθλητική Διοίκηση (Παν.Lyon1-Masters in Sport Organisations Management – πρόγραμμα αναγνωρισμένο από την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή),
Αθλητική Διοίκηση (Παν. Leicester),
Διοίκηση Επιχειρήσεων (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών- Executive MBA),
Μάρκετινγκ & Επικοινωνία (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών -MSc in Marketing and communication with New Technologies).
Προπονητής Τριάθλου
Προπονητής Τριάθλου
Ο κ.Γιάννης Ψαρέλης έχει διατελέσει Διοικητικός Υπεύθυνος καθώς και Υπεύθυνος Στρατηγικής & Ανάπτυξης στο Sports Excellence (πρόγραμμα που πραγματοποιείται υπό την επιστημονική επίβλεψη της Α’ Ορθοπαιδικής Κλινικής του ΕΚΠΑ, όντας εγκεκριμένο κέντρο από τον Διεθνή Σύνδεσμο Κέντρων Υψηλού Αθλητισμού) έχοντας την επιστημονική επίβλεψη μέχρι και 1800 επίλεκτων αθλητών και αθλητριών προεθνικών και εθνικών ομάδων έως 18 ετών καθώς και των μελών της Προ-Ολυμπαικής προετοιμασίας για τους ΟΑ του Τόκυο (με μνημόνιο συνεργασίας με την ΕΟΕ).
Σε επίπεδο ακαδημαϊκό/ ερευνητικό με σημείο αναφοράς μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές ασχολείται κυρίως με την επίδραση των προϊόντων νεοπρενίου/ wetsuit στην κολύμβηση τριαθλητών καθώς και με την μεγιστοποίηση της απόδοσης των αθλητών στο mixed relay του Τριάθλου.
Από το 1990 συμμετέχει ως εισηγητής σε πλήθος εκπαιδευτικά προγράμματα επιμόρφωσης προπονητών, καθηγητών Φυσικής Αγωγής, γονέων αλλά και αθλητών είτε αναπτύσσοντας τεχνικά θέματα που αφορούν το Τρίαθλο είτε θέματα που αφορούν την ηθική στον αθλητισμό και το αντι-ντόπινγκ.
Αρθογραφεί σε πλήθος αθλητικών ιστοσελίδων και περιοδικών σε θέματα που αφορούν την προπονητική, τους κανονισμούς του Τριάθλου ή θέματα ηθικής/ κοινωνιολογίας του αθλητισμού.
Ο ίδιος σε συνεργασία με αθλητικούς φορείς (Ομοσπονδίας, Σωματείων και Αθλητικών Οργανισμών των Δήμων) από το 1990 έως σήμερα έχει σχεδιάσει και διοργανώσει έχοντας την επίβλεψη πάνω από 50 αγώνων σε όλη την Ελλάδα (Αθήνα, Χανιά, Ρέθυμνο, Τρίπολη, Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Πιερία κ.λπ.)