- Σε περιόδους ύφεσης και ειδικότερα σε αυτή την περίοδο που ζούμε με εσωτερική υποτίμηση (βλ. Μισθούς), με υπερβολική άμεση και έμμεση φορολόγηση και τόσα άνισα οικονομικά βάρη για ορισμένους πολίτες γίνεται σε αυτή την περίοδο να τιμολογούμε υπηρεσίες που πριν ήταν δωρεάν και μάλιστα με καταιγιστικό τρόπο;
- Δεν θεωρείται πλέον ο αθλητισμός “κοινωνικό αγαθό”;
- To τρέξιμο, που καλώς ή κακώς είναι λαικό άθλημα δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται όπως η ιππασία, το σκι, η ιστιοπλοία κ.λπ. ή μήπως όχι ;
- Οταν υπάρχει ανεργία 30% και στους νέους 60% ο αθλητισμός διαδραματίζει κοινωνικό ρόλο και θα έπρεπε να ενθαρρύνονται οι πολίτες να αθλούνται ή μήπως όχι;
- Τα έσοδα από τις συνδρομές και δελτία εισόδου θα πάνε στην συντήρηση των εγκαταστάσεων ή για να καλυφθούν οι λειτουργικές εγκαταστάσεις των εγκαταστάσεων μεταξύ των οποίων οι μισθοί των υπαλλήλων…που όλοι ξέρουμε πως έχουν προσληφθεί!
- Γιατί ενώ έχουν πάρει την απόφαση να πουλήσουν τις εγκαταστάσεις του Αγιου Κοσμά να πληρώνουμε για την χρήση των εγκαταστάσεων ;
- Οι καιροί αλλάζουν και οι αθλητές σε όλο τον κόσμο δεν επιθυμούν να βγάζουν δελτία. Σε ορισμένα αθλήματα όπως ο μαραθώνιος και το τρίαθλο αυτό είναι μέσα στην κουλτούρα δηλαδή να μην βγάζουν οι αθλητές δελτία σε συλλόγους της ομοδσπονδίας. Ποιος θεωρείται αθλητής : Ο αθλητής στίβου με χρόνο στον μαραθώνιο 3:00 ή ο ανεξάρτητος με 2:50;
- Οταν τα αποδυτήρια και οι τουαλέτες είναι σε άθλια κατάσταση τότε γιατί κάποιος να πληρώσει εισητήριο εισόδου;
- O ΣΕΓΑΣ που είναι ο διοργανωτής του μαραθωνίου δρόμου μέσω του οποίου έχει σημαντικά έσοδα γιατί συναινεί σε πρακτικές απαγόρευσης πολιτών σε γήπεδα στίβου ή στην θέσπιση εισιτηρίου. Ενδιαφέρεται πραγματικά για τον αθλητισμό ή μόνο για τα συμφέροντα της Ομοσπονδίας του;
- …
Τα ερωτήματα πολλά και ίσως και για μερικούς που αγαπούν τον αθλητισμό πολύ βασανιστικά.