Προπόνηση τρεξίματος & μαραθωνίου : 42 + 2 λόγοι για να κάνετε προετοιμασία και να τρέξετε ένα μαραθώνιο.

42 + 2 λόγοι για να τρέξεις έναν μαραθώνιο
Κείμενο: Γιάννης Ψαρέλης, BSc, MSc x 2, MBA, PhDc. Πιστοποιημένος προπονητής αθλημάτων αντοχής (τρεξίματος, κολύμβησης, τριάθλου). Κινητό : 6937170260 & Email : info@triathlonworld.gr
42 + 2 λόγοι για να τρέξεις 42,2 χλμ
 
  1. Ο μαραθώνιος είναι μέρος της ελληνικής ιστορίας και του πολιτισμού.
  2. Ο μαραθώνιος είναι πλέον μέρος της σύγχρονης κουλτούρας μας και της καθημερινότητάς μας.
  3. Για να ζήσετε μία ξεχωριστή εμπειρία.
  4. Για να περάσετε καλά.
  5. Για να θέσετε ένα υψηλό στόχο, η επίτευξη του οποίου θα σας δώσει μεγάλη ικανοποίηση.
  6. Για να γνωρίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Η προετοιμασία του μαραθωνίου θα σας αναγκάσει να γνωρίσετε καλύτερα τον εαυτό σας: τις φοβίες, τις ανασφάλειες, τα δυνατά και τα αδύνατα σας σημεία κ.λπ.
  7. Για να αυξήσετε τα επίπεδα της αυτοπεποίθησής σας καθώς και την νοητική σας δύναμη.
  8. Για να αυξήσετε την δυνατότητα συγκέντρωσης σας.
  9. Για να αυξήσετε τα επίπεδα της πειθαρχίας σας.
  10. Για να ομορφύνετε την καθημερινότητά σας. Οταν ξεκινήσετε την προετοιμασία σου για τον μαραθώνιο, η ώρα της προπόνησης/ τρεξίματος θα είναι από τις πιο ωραίες στιγμές της ημέρας σας.
  11. Για να βελτιώσετε το επίπεδο της υγείας σας.
  12. Για να βελτιώσετε την συνολική ποιότητα ζωή σας.
  13. Για να σταματήσετε το κάπνισμα αλλά και να περιορίσετε την κατανάλωση αλκοόλ.
  14. Για να δυναμώσετε την καρδιά σας. Όμως πριν ξεκινήσετε την προετοιμασία σας για τον μαραθώνιο μην αμελήσετε να επισκεφτείτε τον καρδιολόγο σου.
  15. Για να απoκτήσετε ένα ωραίο σώμα, με χαμηλό ποσοστό λίπους με το οποίο θα νιώθετε άνετα
  16. Για να ασκείστε κοντά στην φύση.
  17. Για να γίνει το τρέξιμο τρόπος ζωής και να τρέχετε όπου και να είστε.
  18. Για να περάσετε καλά.
  19. Για να γνωρίσετε ανθρώπους και να κάνετε νέες παρέες.
  20. Για να χάσετε κιλά και να φορέσετε τα ρούχα που πάντοτε θέλατε ή έχετε στην ντουλάπα σας
  21. Για να αλλάξετε τρόπο ζωής και να ακολουθήσετε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής.
  22. Για να γίνετε πιο έξυπνος. Οι έρευνες δείχνουν ότι όσοι τρέχουν καταφέρνουν να αυξάνουν τον δείκτη ευφυίας τους καθώς αυξάνεται η παροχή οξυγόnου στον εγκέφαλο.
  23. Για να διαχειριστείτε πιο εύκολα τις συνέπειες τις οικονομικής κρίσης και να διώχνετε το καθημερινό στρες
  24. Για να γίνετε καλύτερος project manager. H προετοιμασία για τον μαραθώνιο είναι ένα σύνθετο project και όχι απλά μία καθημερινή άσκηση.
  25. Για να επισκεφθείτε νέα μέρη κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας σας: πάρκα, βουνά, στάδια, περιοχές, δρόμους,…
  26. Για να εμπνεύσετε συγγενείς και φίλους με την προσπάθειά σας.
  27. Για να μπορείτε να τρώτε άνετα και χωρίς ενοχές κάποια αγαπημένα σας φαγητά.
  28. Για να μπορέσετε να ξεπεράσετε στεναχώριες και άγχη
  29. Για να μη χρειαστεί να πάτε στον ψυχολόγο/ ψυχαμαλυτή σας.
  30. Για να ζήσετε περισσότερα χρόνια.
  31. Για να έχετε στο σπίτι σας το μετάλλιο τερματισμού.
  32. Για να φοράτε το T-Shirt συμμετοχής.
  33. Για την selfie στον τερματισμό.
  34. Για να αγοράσετε το νέο ρολόι GPS και να γίνετε tech freak.
  35. Για να περάσετε περισσότερη ώρα με τον σκύλο σας. Θα γίνει ο σκύλος σας ένας εξαιρετικός συναθλητής που θα σας συντροφεύει στις αερόβιες προπονήσεις σας.
  36. Γιατί το τρέξιμο και η προετοιμασία για τον μαραθώνιο είναι «must» για την ελληνική κοινωνία.
  37. Για να απολαμβάνετε την αγαπημένη σας μουσική.
  38. Για να αγοράσετε και να φοράτε τα ωραία αθλητικά ρούχα που είναι της μόδας.
  39. Για να έχετε αφορμή να επισκεφθείτε μερικές από τις πιο γνωστές Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, στις οποίες κάθε χρόνο διοργανώνονται αγώνες μαραθωνίου.
  40. Για να ζείτε μία κοινή καθημερινή εμπειρία με τον/ την συντροφό σας.
  41. Για να αγαπήσετε και να αποδεχτείτε περισσότερο και καλύτερα το σώμα σας και τον εαυτό σας.
  42. Για έχετε μία καλή αφορμή για να κάνετε τακτικά μασάζ.
& 2
  • Το συναίσθημα να τερματίζεις στο Παναθηναϊκό στάδιο είναι κάτι που δεν θα ξεχάσετε ποτέ.
  • Για να γίνει η συμμετοχή στον μαραθώνιο η αφορμή για μία γενικότερη αλλαγή στη ζωή σας.
Μερικά λόγια για τον συντάκτη
Ο Γιάννης Ψαρέλης (ΒSc, MSc x 2 , MBA, PhD candidate) ασχολείται ενεργά με τον αθλητισμό από το 1977 και με το Τρίαθλο συστηματικά από το 1990 ως αθλητής με συμμετοχές σε περισσότερους αγώνες τριάθλου διαφόρων αποστάσεων (μόνιμος μέλος της εθνικής ομάδας ανδρών), προπονητής, διοικητικό στέλεχος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τριάθλου και μέλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής καθώς και αρχισυντάκτης στις εξής ιστοσελίδες: athensjournal.gr, roadrunning.gr 3 Athlon. Gr, triathlon. Gr &triathlonworld. gr, cyclingworld.gr.
Είναι εξαιρετικά έμπειρος προπονητής με περισσότερες από 10.000 ώρες προπονητικής εμπειρίας. Είναι επικεφαλής προπονητής στην Athens Triathlon Team, που αποτελεί την καλύτερη ομάδα Τριάθλου στην Ελλάδα.
Είναι μεταξύ άλλων πιστοποιημένος προπονητής Τριάθλου στην υψηλότερη βαθμίδα ( ΤρίαθλοΝέα Ζηλανδία Level 3, αναγνωρισμένος από την Διεθνή Ομοσπονδία Τριάθλου), πιστοποιημένος προπονητής Κολύμβησης (Επίπεδο 4 στην ένωση προπονητών Κολύμβησης των ΗΠΑ) και Bronze License/ άδεια στην Ένωση προπονητών Κολύμβησης της Αυστραλίας), τρεξίματος μαραθωνίου δρόμου (North American Academy for Sport Professionals), ΤριάθλουIronman …Εχει παρακολουθήσει και έχει συμμετέχει σε ένα μεγάλο αριθμό ημερίδων, συνεδρίων και σεμιναρίων σχετικά με την προπονητική και τον αθλητισμό γενικότερα.
Είναι κάτοχος 3 πανεπιστημιακών τίτλων (2MSc & MBA)  και υποψήφιος διδάκτωρ στα ΣΕΦΑΑ Κομοτηνής με γνωστικό πεδίο «Εφαρμοσμένη Φυσιολογία στο Τρίαθλο», παράλληλα με το μεταπτυχιακό στη “Μεγιστοποίηση της Αθλητικής Απόδοσης” στο ίδιο πανεπιστήμιο.
Μερικές από τις προπονητικές του πιστοποιήσεις είναι οι εξής:
  1. Triathlon New Zeeland Level 3 Accredited Coach, endorsed by International Triathlon Union
  2. Ironman Triathlon Certified Coach & Ironman Coaches Association member
  3. ASCA (American Swimming Coaches Association)  member & Level 4 Certified Coach
  4. ASCTA ( Australian Swimming Teachers & Coaches Association) : Associate plus member, Accredited Swimming Teacher  for Adults and Adolescents & Silver License Swimming Coach.
  5. North American Academy For Sport and Fitness- Marathon Running Certified Coach
  6. USA National Federation of High Schools -Accredited & Certified Coach
  7. University of Leicester, Postgraduate Diploma in Sociology of Sports (Sports Management)
  8. Universite Lyon 1- Master europeen en management  des organizations sportives (MSc)
  9. Stonebridge Associated Colleges- Diploma and Level 3 Certificate in Sports Coaching
  10. Dual Career- University of Peloponnese- Certificate in Sports Physiology and Sports Psychology

About triathlonworld

O Γιάννης Ψαρέλης γεννήθηκε το 1969 στην Αθήνα. Από το 1978 ασχολείται με τον αθλητισμό. Είναι αναγνωρισμένος προπονητής τριάθλου από την Ironman και Level 3 προπονητής τριάθλου από την εθνική Ομοσπονδία της Νεας Ζηλανδίας (με το καλύτερο σύστημα διαβίου εκπαίδευσης προπονητών), πιστοποιημένος δάσκαλος κολύμβησης (Teacher ID: 15843) από τον Σύνδεσμο Προπονητών Κολύμβησης της Αυστραλίας καθώς και Αργυρού Επιπέδου Διεθνής προπονητής από τον ίδιο σύνδεσμο (ASCTA International Silver :0534). Επίσης, είναι πιστοποιημένος προπονητής κολύμβησης από τον Σύνδεσμο Προπονητών κολύμβησης των ΗΠΑ επιπέδου 4:5 (ASCA Level 4:5). Συνολικά έχει συμμετάσχει σε περισσότερους από 200 αγώνες τριάθλου και multistports και σε περισσότερους από 150 αγώνες τρεξίματος εκτός σταδίου. Έχει διατελέσει μέλος της Ολομέλειας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Διοικητικός Διευθυντής στην Διεθνή Ολυμπιακή Ακαδημία, Γενικός Γραμματέας στην Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου, Διευθυντής Αθλήματος στην ΟΕΟΑ Αθήνα 2004 κ.λπ. Έχει επίσης εμπνευστεί και διατελέσει Αθλητικός Διευθυντής του Κέντρου Υψηλού Αθλητισμού (Sports Excellence). Σπουδές: Χημεία (ΕΚΠΑ), ΜΒΑ (ΟΠΑ), Μεταπτυχιακό στην Αθλητική Διοίκηση (MSc,Lyon 1), το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία ( από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνMSc). Πρόσφατα, είναι στη διαδικασία ολοκλήρωσης Μεταπτυχιακού πάνω στην Μεγιστοποίηση της Αθλητικής Απόδοσης και την Προπονητική (ΔΠΘ). Σήμερα, είναι υποψήφιος Διδάκτωρ στο ΔΠΘ με αντικείμενο την εφαρμοσμένη Φυσιολογία στα αθλήματα αντοχής.